Party again..

Nu har vi kört 3 dagar i rad och är lite halvsega, men fan så kul vi haft! Leka vuxen är inte min grej, sånt kan jag göra när jag är 30, not now! Igår åt vi på en restaurang där de lagade maten framför ögonen på en, som en liten show. Asgod mat och kul att vänta på maten för en gångs skull! Sen skulle vi bowla men skulle varit tvugna att vänta 45 minuter för att få en bana så vi drog tillbaka till Pico Lanai och festade istället. Senare drog vi ut till Circle Bar igen och de spelade lite rock för första gången, finally!

I veckan ska vi försöka klämma in Universal Studios, mer hiking också har vi bokat biljetter till Chelsea Lately Show på onsdag. Sista veckan innan skolan börjar so we gotta make the most of it!

Mina fina vänner från Jönköping skickade mig en liten bild på dom igår, det får mig att sakna dom ännu mer! We had some good times in Jönköping. Jag trivs så sjukt bra här, men klart man saknar familj och ens fina vänner där hemma ♥

Här är lite bilder från vår 3-dagars innan min kamera bestämde sig för att inte fungera mer så får väl bege mig ut och hitta en bra kamera, ska nog kolla på ebay nu lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0