Halloween

Halloween i Santa Barbara var helt sjukt bra! Vi bodde hos Challe och Oscar och kunde inte haft det bättre, fick till och med sängarna. Men Challe gjorde ju en fin koja på golvet under bordet så.. Vi kom dit sent på kvällen, bilresan är ett minne blott.. När vi till slut hittade rätt fest så var de t fullt ös medvetslös. Beerpong, massor av folk, flintstones, pizza och bra musik till kl.6? På lördagen blev vi väckta 9.30 för då var det fest igen tydligen. Dräkterna åkte på vid 15 och se var det jävlar i det fest. Vi började hos Challe och dom sen vidare till en annan fest där alla var från Ystad i pincip. Det var skitkul och vi träffade massor av roliga människor. Tror att Jolmen som var kyckling känd sig hemma för där var en hel farm på festen: 2 kossor, en häst och en kyckling. Jag var utklädd till dirty cop så jag höll koll på folk hela kvällen, förutom när jag själv shotta.. hööhö. Många bestraffades med min piska också. Sen hittade jag en kompanjon vid grinden, en vakt. Vi pratade gamla tider genom alla dessa polisår. Det var en fin kväll. Efter den festen var det vidare till Challe och Oscar igen där 60 pers fyllde lägenheten. Kvällens citat var från Jersey Shore: "Ohhh yeaaaah". en av killarna var utklädd till "The Situation" , vilket var lite roligt för vi fatta inte att han var utklädd först. "Han lyssnar på techno han.. ".

Jag snodde Jans Green Man dräkt och sprang upp till grannarna på ovanvåningen och skulle chocka alla som var på efterfest där, men blev bara en liten kryprunda in sen ut fort som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0