Sunset Strip

I lördags var vi på Sunset Strip och Rainbow. De flesta verkar ha minnesluckor.. Här är några av de grejerna jag gjort som jag inte kommer ihåg, som jag fått berättat för mig:
  • Gjort bort my på subway då jag efter de rostat brödet helt plötsligt skulle ha alla ostar?
  • Ätit en dekortationsavocado med skal på inne på Subway. Tog den tydligen ur en skål på disken och började käka som ett äpple.
  • Gått in på en tatueringsstudio och pekat ut en jävla blomma i deras bok och ville göra en tatuering, tills jag blev stoppad (puuh).
  • Köpt ett armband med ett kors på? Ganska snyggt faktiskt, vaknade med det ovetande dagen efter.
  • Köpt/fått en cd skiva med inget innehåll

Jag hade roligt.. Eller? HAHA!

Diverse roliga grejer som hänt i helgen annars:

  • Sophie glömde sina husnyklar och fick klättra in genom fönstret på natten
  • Ludde deckar utanför på gatan vid Burger King
  • Tobbe blottar sig och låter hans ägodel agera cigarett
  • Jag klämmer ur mig efter ngn konstig diskussion: ‎"Röven är ett trevligt ställe och trasan ska vara tacksam över att få vara där!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0