Amerikaner

Alltså amerikaner är ju så sjukt sociala och pratglada. Hade rast idag och satte mig utomhus för att vakna typ i det fantastiska regnet (värmerekord förra veckan, denna veckan regn och kyligt??). Så sätter sig en en kille mitt emot och frågar: "Are you one of the swedes?" Så jag sa ja och han började fråga om jag kände igen det pissiga vädret från Sverige och vad jag gillade för svensk musik. Så vi snacka ett tag så började jag tänka:"han måste ju gå i min class, fan vad pinsamt att jag aldrig märkt honom, Hur annars vet han att jag är svensk?" Så jag frågade om han gick i min class och han bara "no I'm in VAFANDETNUVAR". Så jag ursäktade mig och gick. Creapy eller bara uppmärksam på att man är svensk? Verka precis som han sett mig innan, och jag har aldrig sett honom. Ser jag så svensk ut??

Kommentarer
Postat av: T-Bag

Ja d synns att du e svensk gumman! Sorry ;)

Men d e lugnt dom vet inte var din BF e ifran haha sa du kan kanna dig lite International iaf :)

2010-10-07 @ 10:04:37
Postat av: Anonym

Du ser tysk ut..

//catman

2010-10-10 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0