B&B - Bowling & Boooze

like my hair? äntligen, den första frisören som fattat vilken färg jag ville ha och jag hade inte ens en bra bild med. Love you gay man!


Nu sitter jag här med min vanliga rum and cock och lyssnar på cocain! Igår blev det lite spontan fest här på området med lite diverse folk. Här är seriöst fest varje dag, varje söndag och måndag tex så pumpas det musik och poolpartyn osv, älskar att bo här haha! Fast vi festar inte veckorna, okej igår var dte torsdag men jag hade inte lektion förrän 2 idag så ganska lugnt. Men det var kul igår, chillfest liksom. Jag och Ludde sprang iväg och köpte ingredienser för kvällen och där mötte vi Auggie och hans kompis som också skulle festa till det lite. Sen satt jag och Ludde som några alkohollister och drack hos mig (sophie var på lektion) och åt tortillachips. Tydligen har jag gått ner 3kg sen jag kom hit, och 1.5kg på bara denna veckan?? Asso denna veckan har jag verkligen bara ätit skit helt ärligt för jag är trött på att rätta mig efter den jävla magkatarren hela tiden. Min kropp kanske behövde lite hederligt fett eller ngt. Nej, men sen hjälpte jag och Ludde Sara att flytta från ut från Pico Lanai för hon kommer inte överrens med sina rumskompisar, så vi lastade in hennes grejer i taxin så flyttade hon två gator bort bara, så det var skönt. Sen satt vi ett gäng där ute och festa till det. Jag gick och bytte om lite full och ni vet ju hur det brukar gå, man tycker alltid att man är snygg när man är full när man inte är det. Vad hade jag på mig egentligen? No one knows. Vakten sa till oss X antal ggr igår, hon har en stor booty hon! Sen tappa jag min blackberry såklart.. Kommer inte ihåg hur jag fick den att funka igen men den funkar iaf. Sa jag att jag köpte den av en snubbe för 60 dollar? JAG ÄLSKAR DEN! Inga jävla touchknappar utan hederligt tangentbord i knappar. Men saknar ändå min iphone såklart. Nu är det snart dags för bowling, har hyrt 3 banor så får se hur många som dyker upp. Sophie is the fixer, you go girl! Så efter lite sushi och choklad är vi nu redo. Och ett äpple där också.. Lite konstig kombination men jag klarar inte av för mkt mjuk mat som sushi, lite crunch ska det va och vi är fattiga på mat just nu så ja. Nu lyssnar jag på I'm on a boat och drömmer mig faktiskt bort till Jönköping och alla mina fina vänner där, miss you guys! Men i jul ska jag våldgästa och haunta er alla!!

Imorn ska vi och se Vains of Jenna, ska bli sjukt kul. Både Sophie och Jan känner bandet så det blir kanske lite efterfest med dom på Sunset Strip. Nästa vecka är det Las Vegas för hela slanten för att fira Jolmens 26-årsdag! Grymt mkt kul på ingång. Hawaii också, WAH! Börjar bli LITE bättre på gitarren, men min fina jan hjälper mig, så innan tog jag faktiskt fram den frivilligt utan att hata den. Kan spela Time of your life nu iaf, alltid ngt. Men lookalike Dexter här tycker jag suger och ska hjälpa mig. Jaja, whatever!

Nu ska jag få in bowlingkänslan, huuuuum huuum! saknar min andra hälft här, men vem fan vet var den fubben är? Men jag har ju my Sophy here, she's a good woman, you know it girl! You tell em' boy. Okej lite väl internt här. Byyyyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0