Jag och updates..

Jag vet, jag suger. Men men. I helgen ska vi iaf till Santa Barbara och fira Halloween. Vi har 8st som åker och ska bo hos Challe och Oscar, ska bli svinkul!! Varje år stänger de ner en hel gata där då där är villahus längs gatan som det är fest i. Så man går runt hus till hus och festar, som i en äkta amerikansk film! Och blå och röda muggar ska det va såklart, men det är en självklarhet varje helg här. Bilder på utklädnad kommer efteråt, vill inte avslöja! ;)

I morgon har jag midterm i gitarr, ska spela 4 låtar + skriftligt, wish me luck! Igår såg jag också en hel familj raccoons på vägen precis brevid mig när jag cykla. De var nog bortbjudna på ngt fint och den ena kunde nog inte hålla sig för den hoppa ur busken när de andra var påväg över. Ibland har naturen ingen lag!



Kolla fler bilder från vegas på facebook eller så testar jag att ladda upp snart igen, fick bara upp denna vackra bild, haha :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0