Fääääst.

Igår hade jag Indesign lektion för nybörjare och eftersom jag gjorde mitt examensarbete i det programmet kanske det inte passade mig som handen i handsken.. Men var den enda som fanns, så jag testade. Som tur var pratade jag med läraren om det och hon ska ge mig andra uppgifter än de andra + att jag slipper lyssna på föreläsningarna eftersom jag redan kan allt. I'm on fire!



När jag jag hem med min nya fina turkosa cruiser (bilder kommer) så satt Sophie här nyslingad och fin i håret och var så partysugen att jag nästan kände mig full av att bara titta på henne.. Haha! Men det blev bio för mig och Jan Banan istället när jag till slut lyckades ta mig förbi festen i vår lägenhet. Jag blev kallad många saker som toffel etc men who's on top today, huuuuh? Bara för jag missade igår så började jag och Francis dricka nu kl.17, han har sprungit lite fram och tillbaka här idag, kul kille. Snart kommer tvillingarna och fler, blir la kul!






Så bion igår då.. Se aldrig The Last Exorcism på bio! Bortslösade pengar, fy fan! Sällskapet var ju såklart det som stod ut, så jag överlevde :)

Nu sitter jag här med min rum and cock.. och fick nyss höra att Adam Sandler spelade basket här brevid nyss vid vår park, lite skoj! han aldrig se honom dock. Ikväll kan det nog bli Hollywood och Travie McCoy, som är så jääääävla bra!

Piece!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0