SJUK HELG!

Okej, jag vet jag SUGER på att uppdatera, men shit vad det hänt grejer denna veckan. Det började med att jag skulle planera en överraskningsfest för födelsedagsbarnet Sophie som fyllde 23 i fredags. Jag drog igång ett event på facebook (så cool jag är att jag använder mig av såna hypertekniska grejer) och bjöd in alla underbara människor som vi känner här. Vi bestämde oss för att ta ut henne på Hooters, dels för att man måste ha varit där när man bor i USA + att personalen där både klär sig intressant och har roliga födelsedagslekar och sånger. Jag fixade så att killarna överraskade Sophie med en förfest på fredagen kl.16 (jag hade lektion till 17) så de drog ihop ett nice gäng och bombaderade henne i lägenheten och fyllde henne rätt bra. När jag kom var hon födelsedagsklädd, bland annat i sina presenter från mig tidigare på morgonen: tiara, steve urkel glasögon, USA-flagga. Också sin snygga birthdaydress såklart! Sen fick jag snabbt lura henne att byta om till "fula" kläder för att Jan och Jolmen skulle spruta ner henne med skumpa. Och OM de sprutade ner henne, fan vad kul det var! Efter lite kul förfest drog vi till Hooters och träffade resten där också. Vi åt, shottade, drack och fick se Sophie göra en födelsedagsdans inför alla på Hooters medan Hooters-tjejerna i sina korta shorts och tröjor sjöng och klappade. Fan vad kul det var! Efteråt drog vi vidare till en fest som Mikail fixat i smyg och där träffade vi lite nytt folk. Vad som var konstigt var hur dåligt jag Sophie och Claudette började må direkt vi kom dit. Jag var inte ens full vid det laget, Claudette hade druckit någon öl och Sophie var ju såklart fullare (hallå, vårt mission var att fylla henne) men hennes fylla försvann ganska snabbt den med. Vi mådde alla jätteilla och fick åka hem. Tror det var ngt på Hooters, måste varit maten eller ngt. Jävligt konstigt iaf. Men det var en riktigt bra kväll, trots att Francis (en av våra kompisar) råkade avslöja hela överraskningen dagen innan. Helt sjukt hur han lyckades, så stämningen mellan oss är kanske inte densamma.





Torsdag: Dagen innan Sophies B-day var vi bjudna till Mikail och Devins födelsedagsfest på ett uteställe/restaurang vid 3rd Street i Santa Monica (vid stranden typ). Jag och Ludde festade till det medan Sophie var på klass sen kom även födelsedagsbarnen hit och förfestade lite innan vi drog till utestället som var smockat med folk som ville fira killarna. Första Birthdaypartyt och sjukt lyckat! Hittade en asgrym gaykille också, he knew his moves! Skönt att kunna dansa med en kille som inte har några intensions av att ragga eller ta på en! Och han var nog med tjejig än mig och Sophie tillsammans..




Lördag: Gårdagen då.. SJUKT LYCKAD! Alla fyller tydligen år i september eftersom deras föräldrar har fyllesex på nyårsafton, och så gjorde även tvillingarna Claudine och Claudette. De hade hyrt en partybuss som såg ut som en lång limousin invändigt med vända säten mot varandra i skinn , två strippstänger och partymusik. Fy fan vad roligt det var, vi stod upp och dansade hela tiden. Bussen var smockad med massor av våra vänner och totalt var vi 34st ungefär. Förfesten började tidigt denna dagen, jag och Jan gick och köpte rom och cola och sen kom även tvillingarna hit med sina pimpcups. Också fick de lite presenter förståss.




Nu ligger Jan inne i sängen och mår dåligt, går inte att väcka stackarn knappt. Låter han sova ruset av sig så uppdaterar jag mina fans där ute så länge, hööhöö. Sophie äter svenskt lösgodis från Sverige och tittar på Superbad, hehe. För övrigt är jag jävligt lycklig och glad 

Kommentarer
Postat av: Sanja

Låter underbart Sofie :) Precis som det ska vara!

2010-09-27 @ 11:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0