Sweat baby sweat

Puuuh, fattar ni hur varmt här är eller? Ok, jag vet jag ska inte klaga men igår var här 44 grader celsius! OMG! Både jag och Sophie somnade helt utmattade av värmen igår mitt på dagen. Det gick inte att få det svalt och vi har ingen air conditioner i heller. Idag är det kvavt igen, men molnigt. Igår var det som att gå ut mitt i en bastu! Vi skulle gå till banken och vi trodde vi skulle dö på de 10min vi vistades ute. Sa jag att det var värmerekord eller?! Hjälp.. Så nu sitter jag här med ömma fingrar från allt gitarrspelande och ska snart cykla iväg till min gitarrlektion. Ska träffa en snubbe efteråt som jag ska köpa en blackberry av för 60dollar!! Asbra deal och mobilen är helt ny. Hatar min Motorola som jag har nu (billig skitmobil) och vill ha tillbaka min iPhone men den har blivit helt cp så får ha det svenska SIM-kortet där i numera. Så här ser balckberryn som jag ska köpa idag ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0