Tisdag

Då var det dags för första skoldagen på denna veckan.

12.45 Guitar
19.45 History of Rock


Nu sitter jag mest och inväntar att dra, sen efter gitarren måste jag fixa student id, adressändra och fixa med en bankcheck. Skulle egentligen dragit till Venice idag för att köpa en cykel men den hade inte kommit än tydligen så får vänta tills imorn eller torsdag. Det är såklart en cruiser, haha! Mellan klasserna ska jag också klämma in lite handling av penslar, block och pennor för Drawing Class imorn kväll som jag crashade i förra veckan. Ska bli rätt kul faktiskt, eftersom jag suger på att rita.

Igår var förresten Lee här efter vår barbecue med tjejerna och sen kom Patrick in med värsta skumpan mitt i filmen? Det händer konstiga saker på Pico Lanai.. Jag pallade varken skumpa eller sitta uppe länge så gick och la mig tidigt och tittade på True Blood. Är fortfarande bara på första säsongen, måste rappa på lite nu va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0