Trött...

Idag är jag inte lika trött som igår då jag höll på att somna flera gånger på Histroy of Rock. Läraren är asball, snackar om att han tog för mkt droger på 60-talet och att han fortfarande har "too much fun" men han visar bara youtube videos så det blir lite väl enformigt, eller så sjunger han högt som fan vid pianot. Vi gjorde våra grupper igår eftersom vi ska ha grupparbeten där man alla får en viss genre inom rocken och jag tog Metal. Jag ville ha Glam Rock men blev inte så + att jag vill lära mig lite om Metal.

Idag hade jag Web Design 9.30 - 12.35 och efter det drog jag och handla på 99cent store, där ALLT kostar endast 99cent! Köper liksom litervis med jordgubbar, meloner, skålar, bestik, mat, grönsaker - fräscha grejer för bara 7 spänn per grej! AWESOME!

Nu är jag och Sophie hemma och slappar lite men ska snart iväg till skolan för att fixa med adressändring osv. Skaffade mitt Student ID igår så man får åka gratis buss etc:


5.30 börjar min DRAWING CLASS - det är drawing for graphic design, så man lär sig att presentera sina visuella idéer på ett bra sätt för kunderna. Köpte art supplies för FÖR MKT pengar igår, men allting var man tvungen att ha, det var på en requieredlist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0