Första skoldagen

Då var nästan första skoldagen avklarad, har haft information om Volleybollen som är varje tisdag och torsdag på Santa Monica Beach 8.00-9.30. Förmodligen stannar jag där tills min nästa lektion som är 14.00 och lirar lite eller bara solar. Jag crashade fotbollen idag, men det visar sig att vi är jääävligt många som vill ha den, så det kommer bli svårt att få den. Men volleybollen kändes superbra så kör nog på den faktiskt.

Igår tog Jan mig till en persisk restaurang, vi åt grillspett med saffransris och yogurt, my god vad gott! Och lite rött vin på det såklart.. Sen tog han mig vidare till Santa Monica Pier där vi åkte berg och dalbana följt av parishjulet.. Jag var LITE rädd. FY FAN ! Men vilken bra kväll det var :) Helt perfekt!


Nu har jag nyss tryckt i mig bulgur, kyckling med ananas, gurka & tomat med lite grekisk yogurt. YUM YUM! Nu inväntar jag nästa class med lite Gossip Girl. Ciaaao!


Kommentarer
Postat av: Kajsa Östergren

Vad spännande din blogg är. kommer verkligen att läsa din blogg igen! =) Ha en bra helg =)

2011-02-21 @ 18:25:57
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0