Fredde är här!

Dålig uppdatering, jag vet. Men i helgen kom Fredde hit för att hälsa på en vecka, så över en flaska vin (1,2,3...) kom jag och Jolmen fram tills på torsdagen att vi skulle hämta Fredde på flygplatsen iklädda Farmen-Sebastian (Frrrriiida) och en kyckling. Jag fick va kyckling (Jolmen hade en dräkt hemma sen Halloween) och Jolmen fick va Farmen-Sebastian. Fy fan vad pinsamt! Varför gjorde vi det? Fredde skratta ju gott iaf och alla tittade, var jävligt kul!

På kvällen drog vi till Hooters och åt och Hooterstjejerna fick sjunga för Fredde, sen blev det Cabo Cantina och sist Circle Bar. Bra kväll!


På lördagen var det dags för Sunset Strip, Jan skulle göra klart sin tatuering, som blev asfin! Det slutade med efterfest hos oss med en deckad Sophie, en jättefull Jolmen & Sofie, semifulla Carl & Jan, och var fan var Fredde? Jo han satt utanför Jolmens och deras lägenhet och frös med Karro och väntade. Under denna kvällen har tydligen Jolmen bytt ut sina simkort i hans mobiler, amerikanska simkortet i den "svenska" mobilen och tvärtom. Varför? Ingen som vet.


Nu kom jag nyss hem från Volleybollen. Jag cyklade 7.15 och var hemma exakt 10.15, hard work men kul som fan! Hallå träningsvärk. Kl.14 ska jag iväg till min andra lektion för dagen sen vid 18-tiden ska vi på Taco Tuseday på Cabo Cantina sen blir det någon bio.


Men nu måste jag duscha! Ciaaao!




Kommentarer
Postat av: T-Bag

Jag vet varfor....

Han va toffel i fyllan....Inge bra alls o fyllesmsa sin karlek haha

2011-02-25 @ 02:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0