right now

Vi kom nyss hem från Venice Beach. Vi körde bakisfrukost/lunch på Fig Tree, jag jolmen sophie carl amanda & gustaf. Det var nice! Sen drog vi och solade på stranden men det blåste lite väl kallt så vi drog hem igen. Och nu ligger jag här och tittar på Brothers & Sisters. När börjar Dexter & Entourage? Vill se nu! Ikväll ska jag och Sophie se film. Jan och Niclas ska iväg och göra resten på jans tatuering på Sunset Strip ikväll så det blir guys night och girls night. I morgon ska det också bli fint väder så det får bli poolen istället (där det inte blåser så mkt) och sen ska jag och Jan kolla upp om det finns några billigare och bra spa häromkring där vi tänkte fira 5 månaders (lördag) och även Alla Hjärtans Dag. Tänkte slå ihop dom till ngt sånt bra :)

Igår var det välkomstfest för Carl & Jolmen. Vi blev en hel del roliga folk hos dom och en del av oss drog senare vidare Venice och "The Brig". Där var kö, en tisdag! Bilder kommer.
I morgon är det "pizza night birthday party" på Rainbow, Sunset Strip. Tror dock inte vi drar dit, ingen som verkar direkt sugen. Håller oss nog till helgen istället då det är stora fester förmodligen, sista helgen innan skolan börjar. Jag har fått 4 grafiska kurser och en rolig kurs - volleyboll, men ska nog crasha fotbollen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0