Tonight is the night

Eller? Ah precis. Har ju fått reda på att en gammal kompis hemifrån också går på Santa Monica College och därför tänkte vi slå våra kloka huvuden ihop ikväll för lite drinks! Sjuka är att jag och Sophie råkade cykla förbi honom en dag påväg hem från Venice, otippat?

Glömde berätta om torsdagen.. Borde jag? Jag och Jan drog in till Sunset Strip och åt på Red Rock för att sedan skynda vidare till tatueraren, som var hur skön som helst. Han har tatuerat in Eve's mest berömda tatuering: tassarna vi brösten och han har även tatuerat Nikki Sixx. Så Jan satte sig och började den oändliga resan av tatueringen. Under tiden drack vi lite rom och cola och sen banade allt iväg.. Herregud! Två piercingar senare vinglade jag och köpte mer dricka för att sedan bli hämtad av Mikail och hans high school ragg. Vi drog hem till Jan och efterfestade till 7 på morgonen. Måste jag påpkea att jag bangade fest igår och mådde dåligt till 23 på kvällen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0