Benicio Del Toro

Igår var vi på en bar som heter Renee's , åkte dit för de andra ställena hade såna köer. Asnice bar! Så börja alla snacka om att där var en skådespelare i baren som hetter Benicio Del Toro. Jag visste inte alls vem det var när de sa namnet, ringde inga klockor. Så peka de på honom i baren och jag skulle ändå beställa dricka så tänkte att jag kan se han på närmare håll. Då börjar snubben snacka med mig och vi pratar om lite allt möjligt. Mitt i fyllan frågar jag: "So what do you do for a living?" . Också påpekade jag också att det inte var schysst att han var VIP i baren och att jag också ville va det. Jag erkände aldrig att jag "visste" att han var känd. Tydligen skulle jag på efterfest med honom också. Ajja, trevlig snubbe, haha. Men idag googla jag honom och visstfan känner jag igen honom nu, bara namnet som inte ringde några klockor. Bra kväll!


Vi har druckit 3 dagar i rad nu, blev impulsdrickande i torsdags då 3 killkompisar till Sophie kom till LA! De har bott här sen i fredags, och shit vilka bra grabbar, sjukt härliga! Så vi har haft jävligt roligt i 3 dagar nu! Igår drog jag och Ludde till Venice och käkade på mitt favoritställe Fig Tree. Vi var lite bakis så vi beställde in vin och öl också. Sen vandrade vi runt och drog senare upp till en kompis till Ludde. Haha, vilken lägenhet, så sjukt flummig. Jag drog ner en runda igen för att kolla örhängen och kläder och då träffar jag en 20-årig latinokille som berättade hela sin livshistoria om att han bott på gatan etc och har hittat Jesus. Här är en film på honom:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0