Up(date)

Lite dålig uppdatering. I söndags tog Jan mig ut på middag på ett asfint ställe som heter Makai sen såg vi Inception på bio (igen för mig). Den är så sjukt bra! Det var en väldigt bra kväll 

I måndags fick det mest bli läxor och lite sol och sen The Other Guys på kvällen, kan inte sluta skratta åt den filmen, så jävla rolig! Igår hade jag gitarr och history of rock på kvällen. Gitarrlektionerna är roliga, går fort framåt nu så sitter och spelar en del här hemma vilket säkert stör grannarna. History of Rock börjar bli riktigt kul nu när det kommer till band och årtal man vet ngt om, men somnade till 3 ggr för där är ingen aircondition och för mkt folk inne så blir så jävla varmt. Pinsamt att somna. Tror jag somnade med öppna ögon till och med? Hallå ja.

I helgen kanske Challe och Oscar kommer till Hollywood på ngn rock konsert som vi nog ska hänga med på sen blir det nog utgång i Hollywood, ska bli kul. Och snart ska det bokas resa till Hawaii :) Skulle vi gjort idag men fastnade framför Idol...

Just nu sitter jag och gör en flyer (flyer vs. artikel), bara en skiss än så länge, ska va klar om 2 veckor så har lite tid på mig:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0