Le school

Da var man tillbaka i skolbanken. Borjade i tisdags med Guitar Level 1 och History of Rock. Onsdagar har jag Web Design 1 och Drawing for Grapic Design. Torsdag har jag bara gitarr och idag sitter jag pa en Page Layout class som ar for nyborjare i Indesign.. Eftersom jag gjorde mitt slutprojekt i Indesign hemma i Sverige suger detta lite, men fanns ingen anna Indesignkurs och inga andra kurser som jag ville ha eller kunde fa i heller. Men andra ord blir fredag en slapp dag, nice!

Ikvall vankas det fest och houseparty! Hela Pico Lanai ska dit verkar det som sa det lar bli kul! Sen imorn kan det nog ocksa bli fest om jag kanner oss ratt.. Snacka om Cabo Cantina Happy Hour (mexicansk bar/restaurang med de storsta margaritasen ever).

Nu ska jag latsas att jag gor ngt har.. //sof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0