Valentines Day

Jaha, då var det Alla Hjärtans Dag i självaste LA. Jag har ju aldrig firat den dagen innan direkt, så det känns extra speciellt att få göra det här och med världens bästa <3 . Planerna är lite hemliga än så länge, men ska va klar om drygt 2 timmar så då får vi se.. Förresten, jag & Jan hade 5 månader i lördags!

Efter frukost på sängen av Jan idag stack jag och Jolmen till Venice (vi är de enda som är lediga första skoldagen, har jag sagt att jag bara går tis, tors? ) . Så vi tog en smoothie och strosa runder sen in till 3e gatan och glodde lite mer.


Min hatt råkade ju komma bort i förra helgen när verkligen alla hade min hatt utom jag. Så fick köpa ny hatt igår men kom även över en söt liten klänning och en väska:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0